• You've discovered EC Tunnel 🚇 a marketplace for EverQuest players, not farmers or dealers. This site is ad-free and there are no selling fees, because we're 100% funded by our awesome community 😇 If you're looking to buy someone's beloved main character ⚔️ you'll find it here. Join up and say hello! 👋
  • IS THIS STYLE UGLY? Use the options at the very bottom-left of this page to make it pretty. To dismiss this notice, click the X --->
  • Concerned about privacy? Don't want people snooping around your transactions? Use feedback invisibility.

85 Druid 2177 AA's

Dantrague

BANNED JERK
Joined
Apr 13, 2006
Messages
9
Rating - 0%
0   0   0
Account 1:

Race / Gender / Class: Male, Drakkin, Druid

Level, AA's and Leader AA's: 85, 2177 AA's LAA's not so sure but a few

Expansions Owned/Missing: 15/15 Xpacs + early access to UF

Original Owner Yes/No: No

Secret Answer Yes/No: Yes

CD Keys Available / Original CC Information: Some

Magelo ID:

Server Transferable with 50% Cash + $50 Yes/No: Instant is up

Willing To Provide Land Line Number Yes/No: Yes, cell/landline

Account Suspended For Any Period Of Time Nope

Payment Methods Available: Verified PayPal

Character Keys/Flags: Crystalos access, mmm access, Void E w/ T5 Cleric Merc, umm naggy and vox loots (wohoo right?) also has that clockwork key the name excapes me atm

Price Looking For Or Offers: $300 OBO, Im pretty flexible

Instant Messenger ID's: PM me here or post

Completely unbuffed the druid is at:

HP: 19833
Mana: 23624
End: 15377
AC: 2893

Also have a 2nd acct I'd like to offload


Account 2:

Race / Gender / Class: Male Froglok Cleric / Male Iksar Monk

Level, AA's and Leader AA's: CLR: 76 80 AA's Epic 2.0 | Monk: 400+ AA's Epic 1.5(Needs Anguish orb, after getting orb do hand ins woot 2.0)

Expansions Owned/Missing: All Xpacs 15/15

Original Owner Yes/No: Yes

Secret Answer Yes/No: Yes

CD Keys Available / Original CC Information: Yup

Magelo ID:

Server Transferable with 50% Cash + $50 Yes/No: Yes, instant isnt up tho

Willing To Provide Land Line Number Yes/No: Yes cell/landline

Account Suspended For Any Period Of Time Unfortunately yes

Payment Methods Available: Verified Paypal / Western Union

Character Keys/Flags: Old stuff, 1 step from Void B on the monk, hadnt worked on clerics progression

Price Looking For Or Offers: $150 OBO, Im pretty flexible

Instant Messenger ID's: PM or post here

Also I'd bundle the two accounts into One sale for, say $375

Oh ya there's 105k pp on the monk/cleric acct and 20k on the druid, in addition to stuff like old school white dragon helm, Fungi, CoF and AoN on the Monk act

Both accts are active atm for about the next 2 weeks
 

Dantrague

BANNED JERK
Joined
Apr 13, 2006
Messages
9
Rating - 0%
0   0   0
Lowering asking prices on these as I havent even gotten a offer yet lol:

Druid Acct: $200
Cleric/Monk: $125
 

bartlett

Caveat Emptor this trader is not verified.
Joined
Sep 30, 2009
Messages
6
Rating - 0%
0   0   0
would you swap a zerker account for druid ?
 

Dantrague

BANNED JERK
Joined
Apr 13, 2006
Messages
9
Rating - 0%
0   0   0
unfortunately not, Ive quit EQ for good this time lol I might consider a WoW trade tho
 

bartlett

Caveat Emptor this trader is not verified.
Joined
Sep 30, 2009
Messages
6
Rating - 0%
0   0   0
i have euro wow accounts?
 

Dantrague

BANNED JERK
Joined
Apr 13, 2006
Messages
9
Rating - 0%
0   0   0
hmm I *might* consider that..lemme know whatcha got to offer
 

Dantrague

BANNED JERK
Joined
Apr 13, 2006
Messages
9
Rating - 0%
0   0   0
Lowering prices on these accounts:

Druid: $150
Monk/Cleric: $75
Both: $175
 
Top